Kérjük, hogy – lehetőség szerint – a „Jegyzőkönyv” dokumentumot legyen szíves kitöltés után elküldeni a reklamacio@matracdepo.hu e-mail címre, vagy a 4400 Nyíregyháza, Nád utca 1. A. ép. postai címre. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a „Jegyzőkönyv” dokumentum kitöltése opcionális, de nagy mértékben gyorsítja az igény elbírálását, mivel minden olyan információt bekér Öntől, amely a hatékony igénybejelentést elősegíti.

Kérjük, hogy a következő dokumentumokat csatolja az igénybejelentése mellé:

·         vásárlást igazoló dokumentum (számla vagy nyugta),

·         jótállási jegy.

Lehetőség szerint az alábbi dokumentumokat is (opcionális):

·         fotó / videó a hibás termékről legalább 2 irányból, ágybetét esetében a fekvőfelületről (kérjük rakjanak keresztbe egy rudat, seprű nyelet, lécet a hibásnak vélt részre, a helyzetet értékeltetve), és megemelt állapotban az ágybetét aljáról is,

·         fotó / videó az ágyrácsról és ágykeretről, illetve az ágykeret belső részéről (ágybetét reklamáció esetén is kérjük lehetőség szerint megküldeni).

Tájékoztatjuk a vásárlókat, hogy az e-mailekben megküldhető fájlok méretkorlátja: 25 MB / e-mail üzenet. Ha nagyobb a fájl, akkor kérjük küldjék meg több e-mail üzenetben, vagy feltölthetik pl.: Google Drive-ra is, akkor kérjük erre a címre adjanak hozzáférést: reklamacio@matracdepo.hu.

Az opcionálisan kitölthető „Jegyzőkönyv” és az opcionálisan megküldhető fenti dokumentumok kapcsán felhívjuk a vásárlók figyelmét, hogy a fent leírt igénybejelentési módszer álláspontunk szerint a legegyszerűbb és legkíméletesebb a vásárlók részére, mivel így nincs szükség arra, hogy a vásárló otthonába, így a hálószobájába idegen személy lépjen be és ott ellenőrzést végezzen, ebből kifolyólag javasoljuk a vásárlók részére a fenti eljárás igénybevételét. Ennek ellenére előfordulhat, hogy helyszíni bejárás szükséges a hiba feltárásához.

Felhívjuk a figyelmét, hogy az üzletben történő személyes hibabejelentés nem feltétlenül gyorsítja az ügyintézést. Amennyiben igényét a fent leírt opcionális módon és elektronikus úton (e-mail üzenetben) nyújtja be, úgy ügyintézőnk/jogi képviselőnk e-mailben, illetve telefonon fogja felvenni Önnel a kapcsolatot, és informálni Önt az igénybejelentési folyamatról.

Tájékoztatjuk, hogy ha a Matracdepó a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, akkor álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót. Tájékoztatjuk, hogy a Matracdepónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. Ha a kijavítás vagy a kicserélés időtartama a tizenöt napot meghaladja, akkor a Matracdepó a fogyasztót tájékoztatni köteles a kijavítás vagy a csere várható időtartamáról. A tájékoztatás a fogyasztó előzetes hozzájárulása esetén, elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon történik.

Jogorvoslat:

Amennyiben Ön nem ért egyet a Társaság döntésével, abban az esetben az alábbi szervekhez fordulhat:


a) Békéltető testület: A jogvitában az Ön lakóhelye, vagy tartózkodási helye, a vásárlás helye, vagy a Társaság székhelye szerinti békéltető testület is jogosult eljárni, az Ön választása szerint;

vagy

b) Bíróság: Ön a mindenkori Polgári perrendtartásról szóló törvény szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bírósághoz fordulhat.

A Matracdepó tájékoztatja a fogyasztót, hogy a jelen „Jegyzőkönyv” dokumentum alapján a Rendelet 4. § (1) bekezdés g) pontja szerint, a Matracdepó szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát elektronikus úton vagy a fogyasztó általi átvétel igazolására alkalmas más módon küldi meg.

Kérjük – lehetőség szerint – a kitöltött és aláírt „Jegyzőkönyv” dokumentumot (ha nincs lehetősége nyomtatni és szkennelni, akkor elegendő kitöltetni a word dokumentumot, majd a nevét begépelnie az aláírás mellé), valamint – lehetőség szerint – annak csatolmányait küldje vissza a reklamacio@matracdepo.hu e-mail címre, vagy a 4400 Nyíregyháza, Nád utca 1. A. ép. postai címre, az igény hatékony és gyors elbírálása érdekében.

Együttműködését köszönjük!

Jegyzőkönyv – Hiba bejelentő