Panaszkezelési információk

Sajnáljuk hogy problémát tapasztalt a nálunk vásárolt termék esetében.

A reklamációs panaszokat üzlethálózatunk központilag kezeli, hogy minden panasz kezelése gyors és következetes legyen.

Arra kérjük, hogy ellenőrizze az e-mail fiókját. Panaszát a dokumentumok beérkezése után 15 napon belül elbíráljuk.

Felhívjuk figyelmét, hogy az üzletben történő személyes hibabejelentés nem gyorsítja (sőt inkább lassítja) az ügyintézést! Amennyiben bejelentését hiánytalanul benyújtja elektronikus úton, ügyintézőnk/jogi képviselőnk e-mailben illetve telefonon fogja informálni a folyamat pillanatnyi helyzetéről.

Kérjük hogy a lent található hibabejelentő dokumentumot legyen szíves kitöltés után elküldeni a reklamacio@matracdepo.hu e-mail címre a következő dokumentumok csatolásával:

• vásárlást igazoló dokumentum (számla vagy nyugta),

• jótállási jegy,

• fotó / videó a hibás termékről legalább 2 irányból, ágybetét esetében a fekvőfelületről (kérjük rakjanak keresztbe egy rudat, seprű nyelet, lécet a hibásnak vélt részre, a helyzetet értékeltetve), és megemelt
állapotban az ágybetét aljáról is,

• fotó / videó az ágyrácsról és ágykeretről, illetve az ágykeret belső részéről (ágybetét reklamáció esetén
is kérjük megküldeni),

• tájékoztatjuk a vásárlókat, hogy az e-mailekben megküldhető fájlok méretkorlátja: 25 MB / e-mail üzenet.
Ha nagyobb a fájl, akkor kérjük küldjék meg több e-mail üzenetben, vagy feltölthetik pl.: Google Drivera is, akkor kérjük erre a címre adjanak hozzáférést: reklamacio@matracdepo.hu).

Szabályzat

Jótállási és szavatossági szabályzat

Hibabejelentő (pdf)

Hibabejelentő (word)